poniedziałek, 13 marca 2017

Wiara i moc w godzinie 00:00


Wiara czyni cuda...
czyli
Mam tę MOC!
Mam tę MOC!
Rozpalę to co się tli.
Mam tę MOC!
Mam tę MOC!

Gdyby mi ktoś, kiedyś powiedział, że:
będę spacerować po rozbitym szkle i gdyby dodał, że będę na nie skakać, poleciłabym mu lekarza, martwiąc się, że na pomoc może być za późno.
Ale jak widać na załączonym obrazku





 Gdyby mi kiedyś, ktoś powiedział, że będę pisała wiersze i wydam je w tomiku...

 Gdyby mi kiedyś, ktoś wspomniał, że będę pisała dla dzieci BAJKOWE KOLOROWANKI
a potem na podstawie tych bajek-wierszowanek w CPiK w moim rodzinnym miasteczku, odbędzie się przedstawienie na ich podstawie... cóż, pozwolę sobie o lekarzu nie wspominać.



Gdyby ktoś, kiedyś... wspomniał o malowaniu obrazów, tworzeniu aniołów

 lub choćby  Czytaniu run


posłałabym tego kogoś do... tak, wiadomo doktora 😏

Ale teraz zamiast wysyłać na leczenie, śpiewam.


Mam tę MOC!
Mam tę MOC!
Rozpalę to co się tli.
Mam tę MOC!
Mam tę MOC!


i z tą Mocą wychodzę do Was.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz