sobota, 22 kwietnia 2017

Spotkanie na przyciąganie.

Magnetyzm serca.
Przyciągam do siebie całym swoim sercem.
Tym razem spotkanie z Kasią Michalak. Ach!
Marzyłam o wyjeździe do Warszawy. Kocham być w tym pięknym miejscu.
Cóż, przyszło szybciej niż się spodziewałam i to z NIESPODZIANKĄ.
Warszawa i spotkanie z Kasią. 
No sama sobie zazdroszczę. Piękna, słoneczna pogoda. I podróż jak na zamówienie.
Wychodzę na przystanek- BUS. Kupuje bilet na pociąg- odjazd za 15-ście minut. 
Spacer po Ogrodzie Saskim i zmiana warty, zawsze chciałam zobaczyć na żywo. 
To coś, co trzeba zobaczyć i przeżyć.
Potem telefon od Kasi, że już dotarła i wspaniałe spotkanie. Tajskie jadełko, spacer i rozmowy.
I czekolada w pijalni Wedla...ale jaka... z płatkami róż.
Zakochałam się w tym smaku. I od tej pory widzę róże, płatki do herbaty, konfitury, olejki, 
lody z płatkami róż. Niebo, niebo, niebo w gębie. Nawet teraz je czuję.
Potem spotkanie z przyjaciółką - "na spontanie" Dawno się nie widziałyśmy. Ale uciecha.
Powrót na dworzec, zakup biletu i pociąg za 15-ście minut. BUS jakby na mnie czekał. 
I cóż mogę powiedzieć.
Kocham PRZYCIĄGANIE.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz