środa, 19 września 2018

Studentka.

Podskakuję pod sam sufit.
Zapadła decyzja
Poczułam TO!
w SERCU
Jestem KWANTOWĄ STUDENTKĄ!!!
Jak spełniać marzenia?
Całkiem normalnie. DZIAŁAĆ!
Wtedy CAŁY WSZECHŚWIAT MI SPRZYJA.
Ale są marzenia, które się oddalają, oddalają i oddalają.
Odlatują, niczym ptaki do ciepłych krajów.
Co wtedy?
Obserwować i wyciągać wnioski, że czasem trzeba odpuścić.
Marzyłam o metodzie Vedic Art. Wybieram się na nią już kilka dłuuuugich lat.
I co? I nic. Nie dotarłam, bo....
Zawsze" COŚ" =. małe, duże, ale zawsze coś mnie od tych warsztatów oddalało. Odlatywały kluczem. Odpuściłam i od razu mi lżej. Nie ma parcia, nie ma żalu, że znowu mi nie wyszło.
Miało nie wyjść. To nie moje. Choć kolor we mnie siedział, siedzi i się o swoje upomina.
To mu dałam sztalugę, blejtram, farby i pędzle i niech się wyżywa.
Dał radę. Obrazy są, bez Vedic Art.
Myślę, że wymyślę swoją autorską ...kto wie...?

Wpisałam na Mapę Marzeń - Nauczyciel Metody Kwantowej.
I tadam! JEST!
Decyzja, iść za marzeniem. Okoliczności jak ta lala. Online!
Pac, pac plum, popłynęła fala i wpłata dokonana.
10 października rozpoczynam drogę ku...
Nauczyciel Metody Kwantowej.

Kwantem w serce!
Mam!
Właśnie mam podwaliny pod mój warsztat!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz