poniedziałek, 31 grudnia 2018

A słowo ciałem się stało...LUSTRO.

 To ja sobie tak w tym nadchodzącym roku zamiast niepostanowień, zrobię taki nowy zwyczaj,
że rozpocznę go wybranym SŁOWEM.
A słowo ciałem się stało...  i będzie DROGOWSKAZEM na drodze, którą chcę podążać.

Jak powiedziałam, tak zrobiłam. Siendłam se i podumałam i wydumałam -  magiczne słowo, które będzie mi towarzyszyło przez najbliższy rok.


Jakie jest twoje słowo na rok 2019
LUSTRO
Lustro, bo najwyższa pora stanąć przed sobą w prawdzie.
Lustro = Prawda.

To za prawdą chcę podążać.
Nie, żebym nie szła z prawdą do tej pory. Szłam. Ale ...
Strachy, lęki, opory...
Dlatego chcę, by nadchodzący rok był rokiem LUSTRA.
Tam jest cała PRAWDA o mnie (o nas)

Żadne odciski, ślady innych, które zbierałam przez całe życie.
Tylko.... JA w lustrze, w prawdzie. 
Prawda o mnie samej.
O tym, kim jestem.
Czego naprawdę potrzebuję.
Co jest dla mnie ważne, aby żyć zgodnie z prawdą.
Spojrzeć prawdzie w oczy.
SOBIE
i w końcu uznać, że taka jaka jestem, jestem wystarczająca!
A to oznacza że...
dopuszczam do siebie myśli, że:
dla Ciebie mogę być nie-doskonała...
ale dla siebie JESTEM DOSKONAŁA, TAKA JAKA JESTEM.
Dlatego,
nie muszę zrobić kolejnego, kolejnego i kolejnego kursu, żeby dzielić się wiedzą i doświadczeniami.
nie muszę schudnąć, przytyć, żeby czuć się dobrze w towarzystwie, pracy czy życiu osobistym.
nie muszę być oratorem, żeby zabierać głos w ważnych sprawach.
Moja nie- DOSKONAŁOŚĆ jest DOSKONAŁA, bo jestem prawdziwa.

Chcę, aby nadchodzący 2019 rok był rokiem prawdziwości, nie doskonałości.  
Chcę, iść z prawdą bez żadnego ... ale, strachów, lęków, oporów, odcisków innych ludzi.

 Chcę wybrać prawdziwość, a nie doskonałość, odwagę nad lękiem.


A Ty... Jakie słowo wybierasz?


Żadne odciski, ślady innych, które zbierałaś przez całe życie.
Tylko MY.... JA w lustrze, w prawdzie. 
Prawda o nas samych
O tym, kim jesteś.
Czego naprawdę potrzebujesz.
Co jest dla Ciebie ważne, aby żyć zgodnie z prawdą.

Może wreszcie spojrzysz prawdzie w oczy.
SOBIE
i w końcu uznasz, że taka jaka jesteś, jesteś wystarczająca!




I kto by pomyślał, że gra, aplikacja sprowokuje mnie do takich przemyśleń...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz