piątek, 28 grudnia 2018

Słowo się rzekło...

No i se nawciskałam...

Super, ale tym razem wybiorę to słowo bez kliknięcia.


Dziś na fejsbusiu u Macieja Kujawskiego pojawił się wpis z aplikacji Nametests
Jakie jest twoje słowo na rok 2019  .
RADOŚĆ.  A pod spodem przycisk ZAGRAJ, kusi swym napisem.

W głowie zaświtało WCISNĄĆ!
Zawsze miałam obawy przed wciskaniem "podejrzanych" aplikacji  ( zbierają dane znajomych i pewnie nie tylko), ale przyszło mi na myśl, że to wspaniały pomysł na ...
POSTANOWIENIA NOWOROCZNE

Ostatnio dużo rozmyślam o tym, co mnie spotkało w tym kończącym się roku i ...
jak chciałabym przeżyć nadchodzący rok.

Zazwyczaj każdy nowy rok rozpoczynamy postanowieniami, że
schudniemy, będziemy więcej tego, mniej tamtego, a to w tym roku, to już na 100% zrobimy.
Ach, co to by nie było, gdyby...
Gdybyśmy wszystkiego dotrzymali. Gdybyśmy tak potrafili dotrzymać, jak nie dotrzymujemy.
Ja z postanowieniami nie wyrabiam tuż za pierwszym, no dobra, drugim zakrętem.
Piszę (my), bo jakoś tak lżej na sercu, kiedy wiem, że nie jestem sama taka niedotrzymywalska.


To ja sobie tak w tym nadchodzącym roku zamiast niepostanowień, zrobię taki nowy zwyczaj,
że rozpocznę go wybranym SŁOWEM.
A słowo ciałem się stało...  i będzie DROGOWSKAZEM na drodze, którą chcę podążać.

No, to teraz se siende i podumam - jakie to magiczne słowo, będzie mi towarzyszyło przez najbliższy rok.

Jakie jest twoje słowo na rok 2019



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz